Zakar yang kuat adalah zakar yang berupaya keras menegang pada masa yang lama dan tahan lama ketika melakukan hubungan seks. Ramai wanita tidak puas melakukan hubungan seks kerana zakar suami mereka tidak kuat. Oleh itu, jika anda mahukan kehidupan seks yang sihat dengan isteri anda, anda perlu pastikan zakar anda sentiasa kuat.

Berikut adalah petua zakar kuat seperti besi:

1. Berhenti merokok. Rokok mengandungi bahan kimia yang boleh merencatkan penghasilan hormon testosterone. Secara tidak langsung ia menyebabkan zakar anda jadi lemah.

2. Ramai wanita mengatakan zakar suami mereka semakin lemah apabila mereka semakin berumur. Sebenarnya zakar suami tidak lemah kerana semakin tua atau berumur tetapi zakar suami semakin lemah kerana mereka tidak menjaga pemakanan. Gaya pemakanan yang tidak sihat boleh melemahkan zakar. Oleh itu, jaga pemakanan dan hanya makan makanan yang seimbang. Ketika makan, anda perlu pastikan anda ambil sayur dan buah.

3. Sebelum bersetubuh, pastikan zakar anda sudah benar–benar tegang. Persetubuhan yang di lakukan ketika zakar tidak tegang akan terus melemahkan zakar anda. Minta isteri anda untuk rangsang zakar anda sehingga benar–benar keras sebelum melakukan persetubuhan.

4. Sentiasa lakukan senaman. Senaman seperti berenang, berjalan kaki di taman dan berjoging boleh membantu anda untuk melancarkan aliran darah.

5. Kuatkan mental anda dan hidup dengan gaya pemikiran yang positif. Kadangkala zakar jadi lemah kerana tekanan hidup. Tekanan akan menghasilkan hormon yang merangsang kepada gangguan sistem badan termasuklah sistem reproduksi anda.

Zakar adalah anggota badan yang penting. Anda perlu menjaganya dengan baik.

Sumber Asal : RahsiaMalam