Ramai isteri yang masih tak tahu apa oral seks juga dikenali sebagai seks oral. Kalau ada yang tahu pun, masih malu-malu atau menganggap oral sex adalah ‘taboo’ , iaitu subjek sensitif yang tidak perlu diambil kisah.

Rugi betul kerana teknik ini adalah salah satu teknik hubungan seks yang boleh membantu anda membuat suami puas ketika bersetubuh.


Apa Itu Oral Seks?
Oral seks adalah satu teknik hubungan seks yang telah lama dipraktikkan oleh pasangan seluruh dunia. Seks oral berlaku apabila alat sulit pasangan dirangsang dengan bibir, lidah atau gigi.

Dalam erti kata lain, maksud seks oral ialah perbuatan merangsang kemaluan pasangan dengan mulut boleh dikategorikan sebagai perbuatan ini.

Apabila lelaki melakukan perbuatan ini kepada wanita, ianya dikenali sebagai ‘Cunnilingus’. Manakala, apabila wanita melakukannya kepada lelaki, perbuatan ini dinamakan sebagai ‘fellatio’.

Tetapi istilah yang lebih popular apabila wanita melakukan seks oral kepada lelaki ialah ‘blow job’. Mesti anda pernah dengar kan? Tak ramai yang pernah dengar fellatio, tetapi jika sebut blow job atau blowjob, confirm ramai yang pernah bertemu dengan istilah ini.

Tak kisah anda nak namakan fellatio, blow job, atau blowjob. Yang penting ialah teknik dan cara melakukan blow job kepada suami.


Kenapa Blowjob Ini Begitu Popular?
Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, teknik ini adalah teknik berjimak yang popular di seluruh dunia.

Mungkin jika anda tidak pernah melakukan teknik ini kepada suami, anda akan bertanya kenapa perilaku seks oral ini begitu mendapat tempat di hati setiap pasangan.

Jawapannya sangat mudah. Oral seks boleh memberikan nikmat luar biasa yang tidak dapat dicapai dengan seks biasa!

Kenikmatan yang akan dirasai ketika menerima seks oral dari pasangan adalah begitu mengasyikkan jika dilakukan dengan cara yang betul.

Malah ramai pasangan yang memasukkan aktiviti seks oral ini sebagai salah satu aktiviti wajib dalam hubungan seks.

Ada juga pasangan yang menggunakan teknik ini sebagai cara pantas untuk memuaskan pasangan mereka jika mereka tidak sempat untuk hubungan seks yang panjang.

Dan, ramai isteri yang menggunakan skill mereka untuk memuaskan nafsu suami ketika mereka haid atau datang bulan.

Siapa kata tak perlu puaskan suami ketika anda haid? Jangan abaikan tanggungjawab anda sebagai isteri.


Cara Seks Oral Untuk Puaskan Suami

Anda dah tahu maksud oral seks dan kenapa teknik ini begitu popular. Sekarang saya nak ajar cara memuaskan suami dengan teknik ini.

Cara melakukan skill ini adalah sangat mudah, dan tidak memerlukan persediaan yang rumit. Apa yang penting ialah anda ingin belajar teknik hubungan seks hebat ini untuk memuaskan suami anda sepenuhnya dalam hubungan suami isteri.

Tetapi sebelum itu, terdapat beberapa perkara penting yang perlu anda tahu.

Sebelum Blowjob!
Perkara yang paling penting sebelum anda mula melakukan teknik ini kepada suami ialah faktor kebersihan.

Pastikan zakar suami dan juga mulut anda bersih dari sebarang kotoran. Ini bukan sahaja penting dari aspek kesihatan, tetapi juga akan memastikan pengalaman anda berdua lebih mengasyikkan dan lebih nikmat.

Kedua, buang rasa jijik anda terhadap zakar suami. Saya tahu ramai isteri yang masih berasa jijik atau geli dengan zakar suami mereka, walaupun telah lama berumah tangga dan telah acap kali bersetubuh.

Kenapa anda masih menganggap zakar suami anda sebagai anggota tubuh yang kotor? Beliau ialah suami anda dan bapa kepada anak-anak anda. Zakar beliau lah yang telah memberi kepuasan hubungan seks kepada anda selama ini.

Oleh itu jika anda masih berasa jijik terhadap zakar suami anda, buanglah perasaan tersebut jauh-jauh. Ini akan memastikan anda ikhlas ketika memuaskan suami dengan seks oral.

Jika tidak, blowjob anda akan menjadi tidak sempurna, dalam erti kata lain, blowjob tangkap muat. Yang kasihannya si suami.

Membuat Suami Bersedia Untuk Blowjob
Sebelum anda memulakan mengulum zakar suami anda, pastikan suami anda telah bersedia.

Kejutan itu bagus dan kebanyakan lelaki sukakan kejutan. Tetapi jika ini adalah kali pertama anda melakukan blowjob kepada suami, atau anda jarang-jarang sekali melakukan perbuatan ini, lebih sesuai jika anda memastikan suami anda benar-benar bersedia terlebih dahulu.

Mulakan dengan bercumbuan dahulu dengan suami. Rangsang suami anda dengan belaian dan cumbuan anda, seperti biasa yang anda lakukan ketika berasmara atau sebelum bersetubuh.

Ini akan memastikan suami anda terangsang dan darah-darah akan mengalir ke zakar beliau untuk membuat zakar bersedia menerima rangsangan.

Sebelum anda mengulum zakar suami, mulakan dengan rangsangan tangan terlebih dahulu. Teknik ini dikenali sebagai handjob. Tak susah nak lakukan handjob kepada zakar suami.

Cuma perlu gosok perlahan-lahan. Jika zakar suami anda kering, basahkan tangan anda dengan air liur terlebih dahulu sebelum bermain dengan senjata suami.

Anda cuma perlu melakukan hand job sebentar sahaja kepada zakar suami anda. Jangan lama sangat. Fokus anda di sini ialah untuk melakukan blow job.

Apabila anda rasa zakar suami sudah sedikit keras, anda boleh memulakan teknik anda.

Memulakan Blowjob!
Ini adalah masa yang ditunggu-tunggu. Sebelum anda menyerang zakar suami dengan blow job, cium dahulu sekeliling kawasan alat sulit suami. Perut dan pangkal paha adalah lokasi yang sesuai.

Boleh juga menjilat kawasan zon erotik suami ini untuk membuat beliau lebih nikmat.

Pegang zakar suami dengan tangan dan larikan bibir anda ke kepala zakar suami. Cium bahagian ini terlebih dahulu untuk memberi isyarat kepada suami yang anda ingin melakukan blowjob.

Kemudian jilat kepala zakar suami. Kepala zakar suami adalah antara bahagian yang sensitif pada zakar. Oleh itu mulakan menjilat dengan perlahan-lahan terlebih dahulu.

Lipat gigi anda dengan bibir. Iaitu gigi atas dengan bibir atas, dan gigi bawah dengan bibir bawah. Ramai isteri yang tak tahu teknik ini. Mereka terus memasukkan zakar ke dalam mulut tanpa melipat bibir. Akibatnya suami kesakitan kerana gigi isteri menggesel zakar. Ouch!

Masukkan zakar suami perlahan-lahan ke dalam mulut. Mulakan dengan kepala zakar.

Gerakan yang perlu anda lakukan di sini ialah gerakan membulat, dan bukan gerakan masuk dan keluar. Sedut dan kulum perlahan-lahan kepala zakar beliau. Gerakan ini adalah untuk membuat zakar suami benar-benar keras dan bersedia untuk aksi seterusnya.

Apabila anda sudah selesa, masukkan mulut anda dengan lebih dalam. Jangan masukkan sehingga ke pangkal zakar. Cukup sekadar setengah batang zakar.

Lakukan gerakan naik turun perlahan-lahan. Jangan sedut terlaku kuat. Tumpukan perhatian kepada maklum balas suami. Adakah beliau senang dan lebih bernafsu dengan perbuatan anda? Adakah beliau mengerang kesedapan atau beliau hanya diam? Adakah beliau menggerakkan pinggul beliau mengikut gerakan kepala anda?

Jika beliau kelihatan menyukai perbuatan anda, tiba masa untuk peringkat seterusnya.

Masukkan mulut anda lebih dalam, dan cepatkan gerakan naik turun. Bayangkan mulut anda adalah seperti faraj, iaitu ketika zakar suami anda menujah faraj anda ketika bersetubuh.

Kuatkan sedutan anda dan teruskan selama mana yang anda berdua inginkan.

Jika anda berasa tidak selesa menghisap zakar suami dalam-dalam, berasa seperti ingin muntah, tak mengapa. Kurangkan kedalaman hisapan anda, tetapi kuatkan sedutan untuk memastikan suami merasai nikmat yang belum pernah beliau rasa sebelum ini.

Mudah bukan? Tak susah sebenarnya nak melakukan blowjob atau seks oral kepada suami.

Tip Blowjob Yang Ramai Isteri Tak Tahu

Itu adalah asas seks oral atau blow job. Terdapat beberapa tip dan panduan ketika seks oral yang boleh membuat pengalaman seks oral suami lebih menyeronokkan dan lebih nikmat.

Ramai isteri yang hanya tahu melakukan perbuatan ini, tetapi tidak dapat memuaskan suami sepenuhnya dengan teknik mereka. Kenapa ini berlaku?

Faktor utama ialah teknik  yang salah. Tahu hisap jer, tapi tak pelbagaikan teknik tersebut.

Selain menghisap, anda boleh mencium, menjilat, mengulum, menyedut dan pelbagai teknik blow job yang akan membuat suami puas 100%.

Begitu juga perbuatan-perbuatan lain ketika melakukan seks oral yang tidak diamalkan oleh isteri. Contohnya ramai isteri yang tidak bermain-main dengan buah zakar suami mereka ketika blow job.

Buah zakar adalah zon erotik lelaki dan boleh menjadi amat sensitif ketika mereka terangsang. Kalau ada pun, teknik dan kaedahnya tidak betul dan daripada membuat suami bertambah bernafsu, akan membuat suami sakit dan hilang mood.


Sumber Asal : infoseksmelayu