Inilah sebutan-sebutan yang akan di ucapkan oleh lelaki-lelaki yang terpandang bahagian payudara wanita.. Walaupun terlindung di sebalik bra dan pakaian tetapi masih kelihatan seksi dan menggoda..

Wow!!! Seksinya!! Besarnya!!

Perkataan begini menandakan semua orang menyukai bahagian payudara wanita, terutamanya lelaki. Setiap lelaki mempunyai pendapat yang berbeza mengenai wajah dan bentuk tubuh tetapi mempunyai satu pendapat yang sama mengenai bentuk payudara wanita. Semua lelaki gemarkan dan sukakan wanita yang berpayudara seksi, mantap, pejal, besar, tegang dan anjal..

Petua Urutan Membesarkan Payudara :

  1. Duduk di atas kerusi dan tegakkan badan seperti mendada.
  2. Tarik nafas dalam-dalam dan tahan selama 8-10 saat. Kemudian lepaskan perlahan-lahan. lakukan 7 kali sebagai panas badan.
  3. Ramas kedua-dua payudara perlahan-lahan selama 5 minit.
  4. Ramas dan tolak kedua-dua payudara ke dalam. Lakukan selama 5 minit.
  5. Letakkan kedua-dua tangan dibawah payudara. Tarik nafas dan tolak payudara ke atas. Tahan payudara dari jatuh apabila lepaskan nafas. Lakukan selama 5 minit.
  6. Angkat tangan kanan tegak keatas. Tangan kiri meramas payudara belah kanan dan tolak ke atas dan ke dalam. Lakukan selama 5 minit. 
  7. Ulangi langkah 6 pada payudara sebelah kiri.


Inilah 7 cara yang terbaik untuk urutan membesarkan payudara.  Elakkan tidur meniarap kerana meniarap boleh membantutkan pembesaran payudara anda.